Merenung Them Down

Merenung Them Down

Masih ingat kali pertama anda sedar anda mempunyai peluang yang baik untuk menjalar seseorang di luar hanya dengan merenung mereka? Sudah tentu, anda tidak merenung mereka supaya mereka boleh melihat anda. Anda merenung belakang mereka.

Saya masih ingat ketika kami melakukannya. Ia adalah gred 7, umur yang sempurna untuk eksperimen itu. Kami bertiga tertumpu perhatian kita di belakang salah seorang rakan sekelas kegemaran kami. Kami hanya mahu melihat jika dia akan pulih.

Dia melakukan ... kita ketawa ... dia glared.

Saya pasti setiap kanak-kanak cuba eksperimen ini pada suatu masa. Saya pasti anda lakukan ... atau adalah mangsa itu.

Kami tidak tahu sebab sebenar mengapa seseorang dapat merasakan perhatian tumpuan lain kepada mereka. Terdapat sekumpulan teori sedang disiasat oleh orang yang sangat terpelajar dalam bidang kesedaran dan fizik kuantum.

Apa yang kita tahu adalah bahawa terdapat satu tenaga yang bergerak dari seorang ke seorang yang lain. Sesetengah orang sangat sensitif kepada tenaga ini. Yang lain tidak. Banyak orang lain deveop sensitiviti kerana mereka bekerja dengan tenaga.

Kita juga tahu bahawa anda tidak perlu untuk dapat melihat seseorang bagi mereka untuk merasa atau mengalami tenaga anda.

Anda mungkin tahu seseorang yang tahu apabila orang yang dikasihi telah kemalangan auto ... atau sakit ... atau dalam beberapa jenis bahaya.

Ada beberapa jenis sambungan, tidak bergantung kepada jarak, yang mengalir dari satu kepada yang lain.

Penyembuhan jarak jauh, juga dikenali sebagai penyembuhan bukan tempatan, melibatkan pemindahan tenaga yang sama. Proses ini tidak bergantung kepada jarak atau, lebih-lebih sangat, masa.

Yang dikenali sebagai pemudah cara penyembuhan menetapkan beliau berniat untuk kebaikan tertinggi pelanggan, orang yang berhasrat penyembuhan. Niat, dan sering keputusan, adalah keseimbangan medan tenaga pelanggan. Keseimbangan ini sering menyebabkan perubahan positif mental, emosi dan fizikal.

Apabila berlaku di pejabat, fasilitator menggunakan kedua-dua niat dan pergerakan tangan untuk melaksanakan pengimbang dalam orang lain. Apabila dilakukan pada jarak, fasilitator menghubungkan hati hati ke individu, kemudian menggunakan kesedaran kepada perubahan kuasa.

Seperti yang luar biasa kerana ia berbunyi, orang melaporkan perubahan yang terdiri daripada mengangkat kemurungan, gejala fizikal bertambah baik, hubungan semakin kukuh dan sikap mental menjadi lebih positif.

Adakah ini berlaku dalam setiap kes? Tidak mempunyai penyelesaian, sama ada pembedahan, ubat-ubatan, herba atau penyembuhan tenaga bekerja dengan semua orang dalam setiap kes. Tetapi, ramai orang mempunyai keputusan yang menakjubkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar