Kesedaran Kristal batu permata Getaran

Kesedaran Kristal batu permata Getaran

Mengapa Kristal? Apa yang mereka akan lakukan untuk saya bahawa saya tidak menerima dalam meditasi? Apa yang istimewa tentang sekumpulan batu?

Ini adalah soalan pertama saya bertanya apabila saya mula-mula menjadi sedar tentang rangkaian kesedaran kristal yang telah diselaraskan mereka-diri untuk memelihara umat manusia pada dasarnya yang paling tulen.

Saya diberi kesedaran bahawa banyak makhluk-makhluk rohani cinta dan cahaya memilih untuk mempunyai pengalaman manusia, supaya paradigma lama mitos bumi tidak lagi menjadi penciptaan dan kemusnahan.

Crystal Kesedaran mempunyai tabloid ditulis sebagai kod daripada Sarjana Lama ke frekuensi mereka sehingga mereka meningkat ke atas bumi, ramai akan ingat warisan Star mereka dan tujuan peralihan mereka dari getaran cahaya tulen ke dalam ketumpatan / kabut seolah-olah kegelapan.

Agak menghairankan cukup saya telah mengalami batu permata sebagai perhiasan perkilangan untuk 10 tahun sebelum tempoh ini dalam hidup saya. Berlian, nilam, zamrud dan delima semua melalui tangan saya dan ya ia adalah satu kegembiraan tulen untuk mengukir suasana untuk membawa keluar keindahan permata.

Namun, ia adalah luar biasa saya mencari, keajaiban yang agates berwarna yang berbeza, bijih besi (bijih besi) dibesarkan dari kedalaman perut bumi-bumi, oh dan Opal apa kegembiraan untuk melihat bermacam-macam warna yang memerintah tertinggi dalam kedalaman beliau, senarai ini tidak berkesudahan.

Saya pasti anda mendapat idea.

Setiap hari aku melihat batu-batu yang berbeza saya telah memilih untuk membawa kepada kehidupan-tanpa menyedari bahawa saya telah dibawa lebih dekat dan lebih dekat ke dalam Kebangkitan kebenaran saya.

Adakah anda bersedia untuk menerima kebangkitan anda melalui kristal?

Rose Quartz kristal yang paling menakjubkan untuk memulakan pelayaran anda penemuan diri sebagai tenaga dia menyokong anda dalam hadiah cinta diri.

Amethyst memegang tenaga yang paling menakjubkan menenangkan yang mengambil tekanan daripada mana-mana persekitaran.

Lapis Lazuli - batu mata ketiga dan untuk beberapa chakra tekak, dia dikenali -dalam saya perkataan- batu penglihatan dan kecemerlangan tenaga "mengetahui" kesedaran.

Getaran Crystal akan kelahiran kegembiraan baru hidup melalui kecemerlangan struktur dan bentuk mereka.
Keajaiban "perasaan" dan kesedaran pembukaan kebijaksanaan anda akan muncul untuk subuh Way Baru anda Kehidupan.

Tetka Rhu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar