Bleach kuku jari kaki Kulat - Ia adalah yang terbaik Untuk kuku jari kaki Kulat Penyembuhan?

Bleach kuku jari kaki Kulat - Ia adalah yang terbaik Untuk kuku jari kaki Kulat Penyembuhan?

Adakah anda pernah mendengar pelunturan kulat kuku jari kaki? Ia adalah salah satu rawatan rumah yang popular di kuku jari kaki Kulat Cure. Kelemahan dalam ini rawatan di rumah untuk kulat kuku mungkin merupakan faktor memakan masa yang memerlukan 20 hingga 30 minit setiap hari. Walau bagaimanapun, untuk peluntur kulat kuku jari kaki adalah relatif lebih murah daripada apa-apa rawatan lain untuk jangkitan kulat. Sebagai perkara fakta, ramai orang mempunyai dengan mereka sebuah kedai bekalan dobi untuk pelunturan kuku kaki atas sebab-sebab yang berbeza.

Profesional penyakit kaki mengesyorkan kaki merendam setiap minggu dalam larutan klorin dengan air dalam nisbah 1: 100. The rendaman kaki dinasihatkan untuk menjaga kaki bersih dan selamat. Ia kadang-kadang disyorkan untuk mempunyai klorin penyelesaian yang lebih kukuh dengan menambah klorin untuk sepuluh kali air peluntur kuku dan menghilangkan kesan. Ia akan lebih agresif jika anda memilih penyelesaian yang lebih padat untuk peluntur kulat kuku jari kaki. Sebelum memulakan rawatan rumah untuk kuku jari kaki yang dijangkiti, ia adalah dinasihatkan untuk memotong kuku yang pertama. Selepas memotong ke bawah kuku, ia juga perlu difailkan serta sehampir anda boleh untuk membuat kuku lebih nipis.

Peluntur cair:

Kebanyakan orang biasanya mengesyorkan menggunakan penyelesaian dicairkan untuk jangkitan kuku jari kaki. Mereka campuran satu sudu klorin untuk air berukuran satu gelen. Merendam kaki selama 30 minit sehari akan menjadi rawatan ideal. Ia juga boleh mempunyai kedua-dua pada waktu pagi dan pada waktu petang selama 15 minit dalam setiap sesi. Ini cara pelunturan kuku secara beransur-ansur akan menurunkan kemungkinan mendapat kerengsaan apabila merendam kaki dalam penyelesaian.

Peluntur Pekat:

Sesetengah orang memilih penyelesaian pekat untuk merawat kulat kuku jari kaki. Mereka mencadangkan penyelesaian tebal satu daripada empat dengan air untuk menyembuhkan kulat kuku jari kaki yang lebih cepat. Dalam proses ini, penyelesaian pemutihan digunakan untuk kuku yang dijangkiti secara langsung. Kadang-kadang peluntur dicairkan digunakan dan kemudian dibersihkan hanya selepas empat atau lima minit. Jika ia dibiarkan tidak dibasuh kuku, ia boleh merosakkan kulit yang masih terdedah semasa proses pelunturan. Perlu diingat bahawa peluntur klorin dengan harta menghakis adalah berbahaya. Wasap bahan kimia ini tidak boleh dihidu. Jadi, ia adalah selamat bahawa anda menggunakan penyelesaian dicairkan untuk penawar kuku jari kaki tumbuh ke dalam.

Sekiranya anda memilih kaedah peluntur untuk merawat kuku jari kaki yang dijangkiti, ia mungkin mengambil masa dua atau tiga bulan untuk mengubati lengkap. Walaupun ia adalah perlahan dalam menyembuhkan kulat kuku jari kaki, ia adalah pasti salah satu yang murah dan terbaik dari pelbagai ubat berbanding dengan ubat-ubatan preskripsi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar