Cara Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh - berpeluh ketiak Boleh Sembuh!

Cara Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh - berpeluh ketiak Boleh Sembuh!

Jika anda berpeluh banyak, semua yang anda perlu tahu ialah bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak berlebihan. Anda bosan dengan rasa malu, pakaian berwarna, dan yang paling penting rasa basah di bawah lengan anda. Mungkin anda telah mencuba semua yang anda mungkin boleh memikirkan untuk menghentikan masalah ini; masih, ia berterusan tidak kira apa yang kamu lakukan. Saya telah berada di sana diri saya sendiri, dan ketiak berpeluh pasti sesuatu yang anda tidak mahu hidup dengan untuk sepanjang hayat anda. Adakah terdapat apa-apa yang boleh dilakukan? Terdapat banyak penyelesaian, beberapa semulajadi dan beberapa perubatan.

Anda tahu bahawa anda berpeluh lebih banyak dari yang lain. Tidak kira jika ia sejuk, di mana anda berada atau apa yang anda lakukan. Peluh mula mengalir, dan tiada apa yang akan menghentikannya. Jika anda seperti saya, anda mungkin cuba untuk mengarahkan udara dari penghawa dingin kereta anda ke arah ketiak anda seperti yang anda memandu ke atau dari tempat kerja. Anda terdesak; Saya faham, saya telah berada di sana. Berikut adalah beberapa petua mengenai bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak berlebihan. Ingat, beberapa tips ini akan bekerja untuk orang-orang tertentu, yang lain akan bekerja terbaik untuk anda.

1. Cuba beberapa teh bijaksana. Ini adalah ubat semula jadi yang indah untuk peluh berlebihan. Minum dua kali sehari.

2. Keluarkan kafein dan makanan pedas daripada diet anda. Perkara-perkara ini mencetuskan kelenjar peluh anda bertindak balas secara keterlaluan, yang menyebabkan lebih berpeluh.

3. kelenjar peluh terlalu aktif bertanggungjawab untuk keadaan anda, dan menjadi bertambah buruk lebih jauh apabila anda saraf atau tertekan. Cuba untuk mengurangkan kerisauan anda dengan mengamalkan pernafasan dan meditasi.

4. suntikan Botox dalam kelenjar peluh ketiak kerja dengan baik, tetapi mereka akan menjadi sangat mahal dan hanya bertahan kira-kira enam bulan.

5. Menggunakan cuka epal di bawah lengan anda. Bunyi aneh, tetapi ia mengimbangkan pH dan membantu menghentikan sebahagian daripada peluh. Jangan bimbang, bau hilang beberapa minit selepas cuka adalah benar-benar kering.

Ini hanya beberapa tips mudah yang boleh anda cuba. Apa sahaja yang anda lakukan, jangan berputus asa! Terdapat penyelesaian untuk anda. Saya menderita dengan ketiak berpeluh selama bertahun-tahun, berfikir bahawa saya hanya terpaksa hidup bersamanya.

Anda boleh berhenti berpeluh ketiak berlebihan, dan saya bukti hidup. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kaedah semula jadi yang luar biasa yang bekerja untuk saya, lawati pautan di bawah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar