Laser kuku jari kaki Kulat Rawatan zaps Kulat Fast

Laser kuku jari kaki Kulat Rawatan zaps Kulat Fast

Kulat kuku jari kaki menjejaskan kira-kira 40 juta orang di Amerika Syarikat. Keadaan ini disebabkan oleh kulat yang boleh menjadi hasil daripada penjagaan kaki lapuk atau penuaan. Kulat hidup subur pada keadaan lembap hangat dan menyerang katil kuku dan kuku. Kulat adalah sangat sukar untuk menghilangkan, jadi mari kita bertanya soalan: Apakah laser rawatan kulat kuku jari kaki dan adakah ia berkesan?

Sebelum mempertimbangkan rawatan laser, terdapat beberapa ubat-ubat lain yang mungkin tidak berkesan. Kedai ubat anda akan menyimpan krim anti kulat yang anda boleh memohon pada kuku terjejas. Terdapat juga ubat yang doktor anda boleh menetapkan untuk rawatan kulat kuku jari kaki.

Ubat ini adalah kuat dan mempunyai kesan sampingan yang tidak menyenangkan. Kerosakan jangka panjang kepada hati telah dilaporkan. Rawatan rumah termasuk merendam kaki anda dalam larutan minyak cuka atau teh pokok. Ramai orang menggunakan tinctures herba seperti daun zaitun dan ekstrak biji anggur, dan juga vitamin tambahan.

Patholase Pinepointe Kaki Laser serta rawatan Noveon Laser boleh mengeluarkan kulat kuku jari kaki. Ini adalah satu kaedah tetap untuk menyembuhkan masalah ini. Banyak perawat kaki katakan bahawa ini adalah rawatan yang paling revolusi baru dalam 40 tahun yang lalu.

Patholase Pinepointe Kaki Laser menjanjikan yang berkesan dan menamatkan segera kulat kuku jari kaki. Seperti rawatan laser yang paling, ia adalah cepat dan tidak menyakitkan. Rawatan laser juga berjanji untuk mencegah berulangnya jangkitan kulat selanjutnya.

Noveon rawatan laser tidak lama lagi boleh menjadi satu lagi pilihan. Biasanya digunakan dalam prosedur pergigian atau untuk membuang rambut, ujian telah menunjukkan bahawa ia juga boleh mengeluarkan kulat kuku jari kaki. Prosedur ini adalah sangat tepat dan selamat. Pada masa ini kaedah Noveon itu sedang menunggu kelulusan akhir.

Dengan kira-kira 15% daripada penduduk dunia menderita dengan kulat kuku jari kaki, pilihan laser adalah dialu-alukan. Oleh kerana rawatan laser tidak melibatkan pembedahan invasif dan cepat dan tidak menyakitkan, ia adalah pilihan yang mudah. Laser tidak menyebabkan kerosakan kepada tisu sekeliling kuku kaki.

Skim perubatan tidak lagi meliputi bayaran rawatan laser untuk jangkitan kuku jari kaki kulat. Sebagai mahal, ia hanya boleh didapati kepada peratusan kecil orang. Anda mungkin memerlukan lebih daripada satu rawatan memastikan kulat telah benar-benar dihapuskan.

Apabila seseorang menganggap bahawa kira-kira $ 1500000000 dibelanjakan setiap tahun pada rawatan kuku jari kaki kulat, laser masih pilihan yang menarik. Ubat makan boleh membahayakan dalam jangka masa panjang, dengan penyakit hati yang satu kesan sampingan yang serius. Pergi ke dalam talian dan membaca semua tentang kuku rawatan laser. Pada akhir hari, akan laluan ini boleh menjimatkan banyak wang yang anda boleh membuang pada krim dan pil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar