Hentikan berpeluh Tangan - Yang Palmar Hyperhidrosis Kerja Rawatan Terbaik Untuk Anda?

Hentikan berpeluh Tangan - Yang Palmar Hyperhidrosis Kerja Rawatan Terbaik Untuk Anda?

Fellow tapak tangan berpeluh pesakit, mengambil pelajaran. Jika anda mengalami peluh berlebihan tangan, jangan bimbang kerana ada harapan lagi. Tidak ada keperluan untuk anda berkubang dalam rasa tidak selamat, dan pengasingan diri dari interaksi sosial. Anda tidak lagi perlu memakai sarung tangan anda apabila anda memandu di musim panas musim panas panas dan papan kekunci anda tidak lagi menjadi sentiasa melekit. Mengenai telapak tangan Kaedah rawatan hiperhidrosis melimpah ruah untuk membantu anda berhenti tangan berpeluh selama-lamanya.

Terdapat bilangan yang banyak kaedah yang terdapat di pasaran untuk membantu anda dengan tindakan anda. AICI krim, serbuk, antiperspirants, biofeedback dan meditasi adalah julat yang memenuhi keperluan kes-kes ringan palmar hiperhidrosis. Tetapi jika anda mempunyai keadaan yang teruk dengan tapak tangan menitis, anda perlu penyelesaian yang lebih profesional seperti pembedahan ETS, suntikan botox atau iontophoresis.

Pembedahan ETS telah terbukti akhirnya semua segala masalah peluh tangan anda. Mereka memang sangat berkesan untuk membantu untuk menghentikan tangan berpeluh tetapi 90 peratus daripada pesakit mengalami berpeluh pampasan, yang memberikan satu set baru masalah. Sebagai alternatif, suntikan botox juga berkesan tetapi memerlukan sesi berulang setiap tiga bulan dengan kesan seolah-olah berkurangan dari masa ke masa. Oh, dan jika anda takut jarum, ini mungkin tidak menjadi satu kaedah alternatif untuk anda kerana ia melibatkan beratus-ratus suntikan ke tapak tangan anda.

Yang lain rawatan hiperhidrosis palmar yang terbukti berkesan adalah rawatan iontophoresis yang mana berjuta-juta pesakit telah berjaya dirawat dengan tiada kesan sampingan ketara jangka panjang. Jika anda mempunyai 30 minit untuk 7 hari anda akan mendapat tapak tangan pengering dan mengekalkan tahap yang kekeringan hanya memerlukan anda untuk mengulangi satu sesi setiap tiga minggu. Itulah semudah prosedur mendapat.

Satu-satunya isu yang berpotensi yang boleh menetapkan kamu daripada menerima pakai kaedah ini mungkin kos peranti yang boleh berlari sehingga banyak juga beratus-ratus atau beribu-ribu jika dilakukan di klinik. Alternatif adalah untuk membuat peranti anda sendiri. Dengan dua puluh dolar anda boleh membeli semua bahan-bahan di kedai perkakasan tempatan anda. Memasang mereka dalam masa 30 minit dan anda baik untuk pergi.

Tidak semua peranti buatan sendiri yang bermutu, dan sebagai alat rawatan iontophoresis bekerja dari rasional saintifik mudah, ia adalah fungsi yang baik dan berkesan walaupun dalam bentuk asas. Jangan memberi diri anda lagi alasan, menyemak rawatan hiperhidrosis yang betul dan berhenti tangan berpeluh selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar